söndag 30 augusti 2015

Hantverksbyten

Läser på en del bloggar om hantverksbyten
Jag och en arbetskamrat brukar byta tjänster med varann ibland.
Nu vill jag ha en ulljacka, typ som en fleecejacka men i ull ni kan ju bara tänka er hur var och go den kommer bli. Hon har sytt en tidigare till mig men nu vill jag ha en brun.
I utbyte ska jag sticka ett par sockor av mönstret Anna som Dödergök har designat.
Har även köpt ett kit med garn från Manduzana, men dessa får vänta för först ska mitt byte vara klart.
Detta par stickar jag i ett nytt sockgarn för mig. Mayflower 1 class, köpte på mig en hel hög med färger när jag var på stickcafe förra veckan. Fanns i så många fina färger.... så det blev för svårt att motstå.


Vi får hoppas min vän blir glad.

Njut av sista sommarmånaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar