fredag 18 december 2015

Vantarna Harriet

Förra julen fick jag en julklapp av en av mina stickvänner.
Nu har jag stickat klart vantarna som är stickade i Rauma Finull och designade av Solveig Larsson.


Vi ska byta även i år, det är så kul att få mjuka paket med stickrelaterat innehåll.
I år ska jag byta med en stickvän till så jag kommer få två roliga paket.
Så spännande!

Är färdig med de paket som jag ska ge bort, hoppas dom kommer gilla innehållet.

För övrigt stickar jag på en julklapp ett hantverksbyte och på Jul med Tålamodspåsens adventsticknig.
Ligger efter lite med adventstickningen då julklappen får högsta prioritet just nu.

Så här ser adventstickningen ut än så länge


Hade hoppats på en vit jul men det lär inte inträffa :(

Ha det så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar