fredag 3 april 2015

Mysteriesocka, sjalpaket .......


Har hunnit sticka klart ledtråd två på första sockan,
det var endast hälen plus kilen på foten som skulle stickas.
Nu blir det att vänta på ledtråd tre som kommer på torsdag.
Sockan passar perfekt så här långt.


Nu är frågan om jag ska sticka vidare på min Sydkoster.


Här är det ärm och knappslå kvar att sticka.

Eller ska jag sticka vidare på mitt UFO Sommarsorbet.


Den ska bli klar i april iallafall!

Eller ska jag starta upp sjalen jag fick förra veckan från Tant Kofta och Eddys sjalklubb.


Ska faktiskt bli kul att sticka i en färg jag jag sällan köper.

Må gott i vårsolen :)





2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska stickningar du har på gång!
    Din sydkoster är ju helt underbar!
    Och mysteriesockarna har jättefina färger! Jag stickar också på sådana men har inte kommit så långt. (sticka sockar är som egentligen inte min grej, men det kanske kan bli) :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt på gång! Sockarna ser verkligen spännande ut, ska bli kul se hur foten blir! Ja, även de andra projekten (men de har jag sett tidigare!). Hur hinner du?! Jag är imponerad!

    SvaraRadera