söndag 1 mars 2015

Långkörare klar!


Har haft denna kofta liggandes färdigstickad väldigt länge, men så är det ju det här med montering.....
Men jag är med i UFO blir FO under 2015. Så nu händer det lite iallafall :)



Använde den igår när vi hade en heldag på Göteborg horse show, jag frös inte iallafall, vilket jag gjorde i torsdags kväll när vi också var där.
Hade med mig en sockstickning som jag hann en bit på, visar vid ett annat tillfälle.

I fredags var jag och några vänner på Symässan på Kviberg. 






Ville hitta garn till en sjal till min Lerwick, fick tag på detta.


Det är Babyalpacka från BC GARN, jättemjukt!!
Nu skall man bara hitta ett bra mönster.

Köpte även några nystan Jamieson & Smith ett garn jag länge varit nyfiken på.


Ett nysta Zauberball fick också följa med hem, kommer troligen bli en sjal till en klänning jag tänkt köpa.


Idag skall jag sticka framför TV:n kollandes på femmilen.
Heja Sverige!!

Ha det så länge!









1 kommentar:

  1. Allt är jättefint och den färgen på sjal till Lerwicken blir säkert pricken över i!

    SvaraRadera